Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Catarina - 10 januari 2014 10:28

Åtta blev killen hämtad i morse och det är så tomt. Även fast han i vanliga fall skulle åkt till skolan så är det tomt för jag vet att jag inte får se honom förens på söndag.
Han var så förväntansfull i morse och hoppade upp direkt när jag väckte honom vid sex.
Jag hoppas verkligen dom får en härlig helgoch att resan går bra <3

När jag gick upp så mådde jag riktigt bra, det var underbart men det har jag fått äta upp nu. Idag är det både vänster och höger lunga som jävlas med mig och förutom smärtan så är det väldigt tungt att andas. Lederna maler och värker så att vara stilla är svårt att vara uppe ännu svårare.
Kallsvettig ena stunden och frossa i nästa, ser suddigt och yrsel fast det börjar iaf bli bättre.
Jag vore mycket gladare om det kunde dela upp sig lite, det blir för mycket på en gång och kroppen får panik.
Nu är det iaf inte så många dagar kvar tills min läkare är tillbaka och jag hoppas att vi kan reda upp lite av det här.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards