Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Catarina - 9 januari 2014 22:23

I morse hade jag fullt upp, tvättade två maskiner och kolla så allt Gabriel ska ha med sig finns. Han fick en helt underbar julklapp av Tanten <3
I morgon bitti styr dom först mot Ullared och lördag blir det Göteborg och Scandinavium för att se på Disney on ice :-)
Lyckost säger jag!!! Jag har velat åka sedan grabbarna var små men det har aldrig blivit av.
När han kom hem från skolan så packade han väskan med sina kläder och dvd så han har nåt att göra dom 50 milen.
Trodde han skulle ha svårt att somna men somnade nästan direkt han la huvudet på kudden och det behöver han nog.

Så här såg julklappen ut som han fick på julafton :-)

Det svåraste är att inte vara rädd, jag tänker på allt möjligt som kan hända när dom ska åka långt. Det finns idioter till bilister överallt!
Men jag gläds mest att han får chansen <3
Nu skulle han ha semester från sin mamma och pappa och framförallt sin lillasyster ;-)

Hade sällskap på em av syster och det var jättemysigt att sitta och prata lite vilket vi inte alls hunnit med under julhelgerna. Sen gjorde jag ett halsband av paracorden till Erik (syrrans fula hund ;-)
Han blev supersnygg i svart och rött!

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 9 januari 2014 18:41

Äntligen har jag fått klart några hundhalsband. Ringen är lite stor på dom med spänne så jag ska titta om jag inte kan hitta nån mindre. Men annars blev det bra, och helstrypet blev jättebra :-)
Ska nu försöka fundera ut hur jag ska kunna göra ett halvstryp.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards