Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Catarina - 5 januari 2014 23:52

Ensam....det är underbart men samtidigt väldigt ensamt! När jag inte mår bra är det underbart men när jag är van att ha huset fullt så blir det ensamt, tyst och tomt fast Vilja är hemma.
Just i kväll är det mest skönt eftersom jag inte fick sova mycket i natt.

På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos mamma. Syster med familj var också med och det var så roligt, vi åt enormt gott och skrattade och pratade om hur hemska vi var som barn ;-)
Som alltid glömmer vi att hon har efterätt och äter oss mätta och idag hade hon bakat en gräddtårta! Jag visste inte hur sjutton det skulle gå till men fick ner lite iaf, jag brukar inte äta tårta och har svårt att äta bullar och kakor, det bara växer i munnen och det är sååå sött. Men inte lider jag av det, jag behöver knappast äta någonting sånt ;-)

Jag börjar bli lite orolig för Clara, hon har slutat äta sånt som hon älskat förut! Inte ens en hel glass vill hon ha och då är det nåt som är fel så efter alla helger så ska hon gå tillbaka till glutenfritt tyckte dietisten så får vi se om det blir någon skillnad. Hon äter mindre än en bebis och ibland är det ca en dl hon får i sig och det tar väldigt lång tid för henne att äta. Jag som trodde hon äntligen växt ifrån det :-(
Men huvudsaken är att hon mår bra sen får det vara som det vill!


Ta hand om varandra! Kram



Av Catarina - 5 januari 2014 23:33

Jag såg att jag inte har lagt ut dom nya färgerna på paracorden som jag fått hem.

Det här är dom grövre us550 men går att göra smalare då jag isf drar ur innertråden. Det finns 7 st innertrådar. Det klarar upp till 250 kg.

Den smalare linan har bara tre innertrådar.

Av Catarina - 5 januari 2014 02:40

Ligger i sängen och vrider, fast inte mycket då det är fruktansvärt trångt och varmt. Jag lät Gabriel sova i våran säng då lillasyster är borta och jag ångrar det enormt. Visst är det mysigt, den första timmen!
Han snurrar och slår med armar och ben och är glödhet. Mitt ben värker än och jag har svårt att ligga stilla och varit på väg upp så många gånger men orkar inte. Kör lite positivt i stil med; jag somnar snart, snart blir det bättre. Vart fasen är John Blund?

Jag vet att jag inte ska beklaga mig, det har varit värre, mycket värre. Och det finns dom som har det mycket värre. Men avskyr tröttheten, den som gör mig så svag att jag inte orkar någonting.

Det härligaste med sonen är att få ligga och lyssna på hans snusningar <3 snart är han för stor att sova hos mamma och pappa och visst vill jag ta vara på tiden man får, vet ju hur snabbt stora grabbarna växte upp.

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards