Alla inlägg den 30 september 2013

Av Catarina - 30 september 2013 20:05

Det har varit jobbiga dagar, jag har haft så ont i hela höger sida, benet upp till axeln och värst har det varit i knä, höft, handled och axeln. Jag kan inte sova för smärtan och i går kunde jag knappt gå.
Det tar massa energi!

Ekonomiskt är det katastrof! Inget har kommit igång för David, hans inneboende har inte betalat hyra på tre månader. Johannes blev nekad bidrag men har sökt nytt. Men just nu, INGENTING och jag har fortfarande två lägenheter och ett hus och fyra barn att försörja. Det går inte ihop och jag känner mig alldeles sönderstressad och Johannes är redo att hoppa av för att börja jobba så han kan ta hand om sig själv men det förbjuder jag, över min döda kropp när han bara har det här året kvar!!!
Det borde bli lättare när studiebidrag, underhåll och inacodering kommer igång.
Clara fyller år på fredag men jag kan inte köpa henne någonting, det är hemskt och jag blir så ledsen när jag tänker på det för det är ju inte hennes fel. Men det viktigaste är att vi har varandra <3
Bit ihop!

Ta hand om varandra! Kram































Jag har gjort nya armband. Ny färg och nya spännen :-)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards