Alla inlägg den 23 september 2013

Av Catarina - 23 september 2013 00:01

Äntligen har vi fixat vinterburen till mini-hopp så nu har han flyttat in och det blev så bra.
På em var vi bjudna hem till mamma och pappa på söndagsmiddag. Syrran var också där och vi hade det jättemysigt med god mat :-)
Efter kaffet lämnade vi barnen där och åkte till loppisen och hämtade våra saker som var osålda. Det var inte mycket kvar och jag är jättenöjd.
Tror inte jag får igen det som jag själv inhandlade men det gör inget ;-)

I fredags började handleden värka mer än vanligt och så har det varit blåa knölar som kommit och gått och jag tror det är små blodproppar. Detvär i ådran och 2-3 st åt gången. Lite knäppt men jag har försökt att vila armen men inte alltför lätt då det är höger arm.
Idag har det inte värkt lika mycket så jag hoppas att det är bättre i morgon så jag kanbörja göra armbanden.
Det ska bli så himla kul att göra någonting och jag hoppas det inte blir för jobbigt för handlederna utan att det blir mer som en träning.

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards