Alla inlägg den 20 september 2013

Av Catarina - 20 september 2013 23:23

Nu har jag äntligen fått sätta mig ner i soffan.
Jag är helt slut och ska alldeles snart krypa ner i sängen.
Jag och David tog en tur ner till malung på fm, jag ville se lite hur han körde och sen umgås med honom bara han och jag. Vad jag saknar att ha dom hos mig och göra saker tillsammans, det blir alltför sällan så jag var väldigt glad att vi kom ut idag.

På em hade han bjudit hit lite folk på kalas så vi fikade och åt tårta och David fick många presenter, eller presenter, pengar fick han så han ska kunna tanka och köra lite :-)
Sen tog han bilen och åkte mot leksand för att hämta Isabelle och så åkte dom till ludvika. Det blev en riktig tur och jag fick nyss höra att han kommit fram. Det är viktigt att ringa el messa så jag vet och kan slappna av ;-)

Clara har varit på födelsedags disco i kväll, vilket drag det var :-) dom dansade och lekte och sprang runt!
Födelsedagsbarnets lillasyster blev omkull knuffad och for i golvet på bakhuvudet och mådde inte så bra efteråt så dom ringde ambulans. Det tog 1,5 tim innan den dök upp, det var i slutet på kalaset när föräldrarna började dyka upp så det var många oroliga huvuden som kikade in och letade efter sina barn.
Allt var ok med lilltjejen och det var huvudsaken :-)

Vi kom hem kvart i åtta och då var det bara att pallra sig in i förådet och ta fram kläder och saker till barnloppiseni morgon. Jag har suttit här och kollat kläderna och märkt med pris och mitt ID nummer, vilket jobb!
Är inte helt klar men orkar inget mer i kväll utan tar resten i morgon. Anders får fixa sängarna!
I morgon em ska kläderna lämnas in och på söndag är det loppis och jag hoppas att vi får lite sålt, jag har inte begärt mycket för kläderna för det är viktigare att någon annan kan få göra nåt med dom än att dom ligger här i förådet. Och jag själv älskar att fynda :-)

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 20 september 2013 00:11

Idag hade David äntligen uppkörning och han var sååå nervös men han klarade det :-)
Nu har jag två barn med körkort :-) Vad konstigt det känns! I morgon ska vi ha kalas, det blir både körkorts och födelsedags kalas samtidigt så vi får fira ordentligt.

Idag har jag mått bättre även om jag varit hemskt trött. Kroppen tappar all energi när jag har så ont.

I helgen är det barnloppis och jag ska vara med och sälja, jag har inte lyckats plocka fram ett enda plagg och märkt än så nu börjar jag känna mig lite lite stressad.

Ta hand om varandra! Kram




Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards