Alla inlägg den 13 september 2013

Av Catarina - 13 september 2013 22:03

David klarade körkorts provet :-) så nu är det bara uppkörningen kvar och det blir nästa torsdag. Håller mina tummar hårt :-)
Ganska praktiskt med två "barn" med körkort men också väldigt jobbigt. Jag var jätterädd i början när Johannes hade fått sitt och fick panik om jag inte kramat honom och sagt att ; jag älskar dig innan han åkte hemifrån utifall han inte skulle komma hem igen :-( hemskt! Nu har jag börjat vänja mig efter två år och så ska det börja om igen! Jisses....

Clara har kokat sylt i skolan av bären dom plockade igår :-) hon är så stolt över sin burk. Det är jättekul att dom får göra sånt och det är Gabriels tur nästa vecka.

Idag har smärtan varit okej men har ist varit väldigt tungandad. I morse när jag följde barnen till bussen var det bara några plusgrader och när jag är på väg hem tar det lixom stopp och jag får kippa efter luft. Fick sätta mig ner när jag kom in och bara försöka tänka på att andas lugnt. Fy vad läskigt det är! I kväll började det igen, så nån härlig sömn lär det inte bli då jag nog får sitta och sova så det är lättare att andas.



På förmiddagen kom jag på att det var fredagen den 13 onde idag men det har inte varit något trassel än, men är väl några timmar kvar än ;-)
Är det någon som brukar känna av otur den här dagen?


Jag önskar alla mina härliga läsare en underbar helg! Kram

Av Catarina - 13 september 2013 10:13

Min syster är den allra bästa.
Jag vet att hon alltid finns bakom mig och
hon lyssnar på mig vilken tid på dygnet det än är,
en underbar människa och
vi förstår lixom varandra.

Min syster är den allra bästa.
Hon bryr sig och tar hand om alla, både stora och små även fast hon inte alltid orkar och
tröstar när någon är ledsen.

Min syster är den första jag vill ringa till när något underbart hänt och berätta,
Vi kan skratta och gråta tillsammans, vi två.
Jag skulle aldrig önska mig en annan syster då jag redan har den allra bästa!

Tack för att du finns min älskade syster <3

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards