Alla inlägg den 1 september 2013

Av Catarina - 1 september 2013 21:02

Nu börjar jag komma tillbaka igen och jag kan vara uppe lite mer.
Det har varit tuffa dagar och jag har knappt vilat då det hela tiden är något.
I lördags var jag bjuden på surströmming hos mamma och pappa vid stugan och idag har vi satt upp hyllorna i Claras rum och haft begravning för hamstrarna (äntligen)

Efter maten bakade vi pajer, 5 stycken av äpplena som vi pallat ;-) och 1blåbär som barnen var ut och plockade bakom huset.
Sen kom en kompis till Gabriel och lekte och vi bjöd upp fammo på paj då hon fyller år i morgon :-)


Kom på att jag glömt köpa bokstöd så det måste jag fixa men löste det tillfälligt :-)

Två av pajerna.

Erik var med på surströmmings skivan :-)

I morgon måste jag försöka fixa med dockskåpet så det blir klart nån gång. Hade varit så skönt att avsluta Claras rum innan jag börjar med Gabriels annars blir det förmycket.

Sov så gott! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards