Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Catarina - 18 augusti 2013 20:05

På em packade vi in hela familjen + fammo i bilen och åkte till Dalajärna på bygdetrav. Ztar skulle starta och Tuija hade hittat mina jeans hemma hos sig så då fick jag dom samtidigt. Har saknat dom massor, det är lite trist att bara ha ett par men det är tur det varit varmt ;-)

Ztar vann och dessutom stort så det var jättekul, synd att jag inte hade satsat en hundring ;-)

När vi var på hemväg börjar det kännas trångt i bröstet och jag får hemskt tungt att andas och när vi var in på ica blev jag jätte anfådd. När bi är hemma rosslar lungorna och det blir bara tyngre. Clara hjälpte mig fixa mat, köttbullar och stuvade makaroner så jag behövde bara vara med. Duktiga Clara.

Nu är dom nattade för i morgon bitti börjar allvaret igen :-) 8.20 ska vi vara på skolgården och flaggan ska hissas och så ska jag försöka vara med Clara.

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 18 augusti 2013 12:57

I fredags började det....när vi kom till stugan exploderade det. Förbaskade huvudvärk!
Vi skulle ta in båten och lasta två andra på släpet för att ta hem och det var inte lätt när det blixtrade och dunkade men vi klarade av det.
Halv åtta blev det så hemskt att jag tryckte i mig migrän medicinen ( lite försent) och fick lägga mig, jag mådde illa, kallsvettades och skakade och jag trodde huvudet skulle explodera.
Sov inte mycket den natten och på lördagen fick Anders skjussa hem mig medan dom var kvar. Det var jobbigt, barnen blev ledsna.
Hela lördag låg jag och tog maxdos medicin.

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards