Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Catarina - 15 augusti 2013 22:39

Jag har vilat hela dagen då smärtan inte vill ge sig men på eftermiddagen kröp det i mig då jag vet att det finns massor med hallon i skogen bara några meter från huset och detmåste plockas nu! Så när barnen kom hem hoppade jag i stövlarna och hasade ut med hinken.
Och hallon fanns det!
Jag plockade, och plockade och så plockade jag lite till...

Eftersom gubben gallrade skogen växer det hallonbuskar överallt och jag har inte ens plockat hälften av vad som finns. Jag tycker det är hemskt att lämna bär, det är perfekt att ha i frysen och ta fram och göra sylt, saft eller en paj när man är sugen.

Jag fick sluta innan hinken var full för min kropp klarade inge mer och nu har jag det ganska jobbigt men hoppas få sova lite i natt då jag ska lämna kottarna på fritids i morgon bitti.

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 15 augusti 2013 22:05

Jag har buzzat storytel i flera veckor nu och jag är fast, jag som har problem med ögonen och yrsel så är det perfekt att kunna lyssna istället för att läsa. Nu håller jag på med Isfolket av Margit Sandemo, en superbra serie som jag läste 2000-2001.
Jag kan verkligen rekomendera att testa, det kostar inget.
Vill du prova en bok så lämna din mailadress el en kommentar så skickar jag en till dig, jag har fyra böcker kvar som jag kan skicka så det är först till kvarn :-)
Du förbinder dig INTE till att fortsätta eller säga upp någonting utan det avslutas när du lyssnat färdigt på boken som du valt.
Det finns ca 5000 titlar för både stora och små, Gabriel lyssnar på Sune böckerna och Clara på Madicken, Pippi mfl.

#storytel #buzzador

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards