Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Catarina - 8 augusti 2013 22:34

En riktig tröttdag, har inte alls mått bra. Värken har varit hemsk.
Jag har inte kunnat få i mig nyponen och det känns...även vädret spelar in men nu försöker jag hitta på ett sätt att kunna blanda nyponet med något annat så jag får ner det. Har en period då jag överlag har svårt att äta och är inte sugen på nåt, allt smakar illa och växer i munnen.

När Anders lämnat barnen på fritids åkte vi och skulle räta upp gravstenen, den hade börjat luta enormt och jag var rädd att den skulle ramla på någon. Om vaktmästaren skulle ha gjort det skulle vi ha fått betala över 300:- /tim. Vi gjorde det enkelt på 20 minuter, det enda var att stenen var hemskt tung och pga värken kunde jag inte hjälpa till så Anders fick lyfta själv men det gick bra.

Vi har även fixat "hästen" Anders tog motorsågen och kapade av lite så nu passar grimman perfekt :-) Clara lekte och lekte när hon kom hem, borstade och red sen blev dom osams då Gabriel ville vara med men Clara tyckte att det bara var hennes häst och grejer. Ungar ;-)




Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards