Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Catarina - 5 augusti 2013 15:41

Det var två spända kottar i morse, när jag vaknade satt Clara i sin säng klar och hade dragit upp persiennen; ska vi åka till fritids snart mamma?
Clara trivs jättebra och har haft jättekul idag, jag fick åka vid elva när dom gick och åt lunch och sen hämtade jag dom vid tre.
På fm fick dom hålla på med cernit lera, det var jättekul och så fina saker dom gjorde!
Kan ju säga att dom var inte var sugna att vara med hem ;-)

En toppendag helt enkelt och jag fick se så stor min lilla tjej blivit!
Det är underbart men lite sorgligt då tiden går så fort.

Jag har knappt haft nån ledvärk nu och det underlättar mina dagar enormt. Även lungorna har varit ganska okej :-) skönt heltenkelt och så kul att kunna vara med barnen dom här första dagarna.
I morgon ska jag ringa på VC för benen och fötterna, värken i benet blir inte bättre och det är hemskt jobbigt att inte kunna gå riktigt på morgonen. Det gör så ont att gå :-(

Lite bilder från dagen.....

Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards