Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Catarina - 26 juli 2013 22:47

Jag och Clara följde med Tuija och barnen hem och i kväll hade vi fribiljetter till midnattstravet i Romme. Å vad skoj vi haft :-) Clara har åkt häst och vagn, hoppat hoppslott och såklart sett på lopp.
Vi såg underbara hästar som dansade fram på banan.
Fick åka hem nu för det var så många fulla typer som skrek och betedde sig illa, det var inte barnvänligt!

Vi har även varit till Tuijas ponny och mockat och borstade honom lite. Clara är salig och vill ha en häst nu ;-) Jag gråter inte över det ;-)
I morgon ska vi dit igen och köra honom, det kommer att bli jättekul!

Gabriel har varit med Anders till jobbet och kört skogsmaskin och han var alldeles salig. Det har han längtat efter.

Det är härligt väder men lite för varmt för mig, det tar så mycket extra energi och så tungt att andas.
Jag har haft jättevärk i lederna så det hemskt jobbigt att gå.

Ta hand om varandra! Kram

Tuija red också på ponnyridningen ;-)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards