Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Catarina - 25 juli 2013 20:32

Glömde ett kort!
Det var som sagt ganska varmt på eftermiddagen här :-)

Efter åskan och regnet blev det LITE skillnad ;-)

Så nu är dörrar och fönster öppna så vi får in lite sval luft i huset!

Kram

Av Catarina - 25 juli 2013 20:27

Vaknade tidigt av att det var jättevarmt i sovrummet. Det var olidligt på eftermiddagen och det enda vi kunde göra var att åka och bada. Barnen badade i flera timmar tills vi fick åka hem och laga mat.
Det var inte kul att stå vid spisen och det var 27° varmt inne!

Efter maten satt vi på en film till barnen så dom fick komma in och varva ner och komma från solen lite. Dom hoppade på studsmattan fast det var så varmt!!!
Efter filmen började det åska ordentligt och sen kom regnet, äntligen kan jag andas igen.

Lite fika på stranden

Står och tittar på regnet som öser ner och lyssnar på åskan.

Tuija köpte tårta från glassbilen som vi tog till kvällsfika, mmmmm så gott det var!

Clara, Casandra & Vilja myser på verandan.

Nu är det läggdax, eller ska försöka. Gabriel är åskrädd men ska upp tidigt och vara med sin pappa på jobbet :-) Jag och Clara ska följa med till Borlänge i helgen och gå på midnattstravet på romme i morgon. Tuija hade fribiljetter ;-) Det är nåt som jag har velat länge så det blir jättekul.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards