Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Catarina - 23 juli 2013 19:28

Idag har vi städat lekstugan medans tvättmaskinen gått på högvarv. Nu ser jag snart botten i tvättkorgen igen :-)
Jag mätte fönstren i lekstugan så ska svärmor få sy gardiner dit.
Anders ska sätta på vind och knutbräder så kommer den bli jättefin.

På em satt jag upp tältet till barnen. Får se om dom ska sova där, annars får dom leja där :-)

Sov dåligt i natt igen, vaknade vid två av att ryggen var låst och vid fyra började smärtan i benet. Det blir bara värre och värre.
Barnen har kommit till våran säng varje natt nu och är varma som kaminer så varken jag eller Anders kan sova. Vi ligger inpackade som sillar så i natt har jag sagt att dom får hålla sig i deras sängar, det är jobbigt för Anders som inte får sova som ska jobba.

Just nu sitter jag och väntar på bästaste Tuija och barnen som är på väg hit och ska vara hos oss några dagar :-)
Det kommer att bli jättemysigt att få umgås då det var så längesen vi sågs.



Vårat gräs har torkat, när vi kom hem från semestern så var det grönt men alldeles torrt. Har aldrig sett det förut för när gräset torkat och dött är det gult.
ser jättekonstigt ut.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards