Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Catarina - 15 juli 2013 15:47

Å vad det ska krångla!
Det tog tid hos läkaren så vi var inte klara förens vid ett! Sen var framdäcken så så dåliga och inte fanns det några i malung utan vi fick stanna i mora på en däckverkstad. Men nu har vi nya däck, mat i magen och nya badkläder så nu styr vi kosan mot Rullsand ;-) och hoppas att resten av resan går bra.

Ta hand om varandra! Kram


Av Catarina - 15 juli 2013 01:14

....åker vi!
Husvagn & bil - check
packning - check
Allt är klart för avfärd i morgon :-)
Det känns underbart och ska bli så himla mysigt.
Jag har packat hela dagen så jag ska slippa göra något i morgon. Ont har jag men det gör liksom inte så mycket.
Jag ringde campingen men fick inte boka då dom inte tog bokningar. Men det var bara att komma i morgon för flera checkade ut idag så det fanns plats...mmmm hoppas!

På em lämnade vi barnen hos syrran och åkte ner och handlade mat både till oss och till David & Isabelle. Det var tur dom inte var med! Nere på byn var det packat med folk och bilar och halva ica var kö....
hade glömt att Dansbandsveckan började idag, trodde det var i morgon.
Lite skönt att åka ifrån galenskaperna ;-) men, älskar den veckan ändå :-)

Nu är det läggdax och jag får hoppas att jag får sova gott i natt så jag orkar i morgon.
Det lär ska bli mycket tjat i bilen; "när är vi framme" brukar komma ganska tidigt ;-)

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards