Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Catarina - 9 juli 2013 21:33

Jag känner mig överkörd av en lastbil.
Det gör ont överallt i min kropp och i kväll började jag känna andnöd och smärtan i lungorna gjorde att jag bara kunde sitta och titta när Anders satt upp gardinstång, persienn och skruvade ihop sängen. Irriterande!
Jag får nog ta det lite lungt några dagar.

Nästa vecka kanske vi kan få komma iväg några dagar OM vi har tur! OM vi får dra husvagnen och OM det finns plats på campingen.


Det är många om och det som är mest OM är OM jag får med gubben! Han är inte alls sugen nu när han jobbat med rummet nästan hela semestern. Sen är det pappa som ska till uppsala och operera nacken och jag lovade honom att följa med så det får INTE krocka. Jag jobbar på det för barnen vill så gärna...

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 9 juli 2013 21:12

I kväll nu blev rummet klart och nya sängen ihopskruvad. Det känns underbart men i morgon börjar det svåra, att dela på leksakerna och flytta in Claras. Sätta upp lampor och tavlor.
Clara sover sin första natt i nya rummet ochjag hoppas att det går bra. Gabriel var däremot orolig att få sova ensam!

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards