Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Catarina - 8 juli 2013 22:42

Vi kom hem från stugan på fm för golvet skulle komma mellan två och sju idag.
Jag sov med barnen i tältet i natt också men madrassen var hemsk och det kändes som att ligga direkt på backen. Jag kunde knappt röra mig när jag vaknade och det tog tre timmar innan jag var normal. Det var iaf bättre väder i morse, ingen stark sol som lyste in och inte lika varmt.
Det dröjer nog ett tag innan jag sover där igen och min säng kommer kännas underbar i natt ;-)

På eftermiddagen började vi att riva ut golvmattan. Det var dubbla så vi var tvugna att riva ut en annars hade golvet blivit för högt.
Det var inte lätt!

Jag skrapade lim så händerna sved. Fy vad det satt hårt.

Golvet kom vid halv sju och vi satt igång och lägga in det på en gång och var klara efter nio. Vi hade en kartong sen förut som vi redan lagt in men det gick fort.

Nackdelen var att IKEA gjort om golvet så det var inte samma kanter och det var lite mörkare men jag tänkte minsan inte riva ut det vi redan fått dit!
Det blev jättebra och i morgon ska det listas runt dörren och golvet och sen är det KLART!
Det kommer bli sååå skönt :-)

I morgon när Anders listar ska jag skruva ihop Claras nya säng :-)

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 8 juli 2013 22:25

Barnen tog vattenslangen till sandlådan och byggde in den och hade jättekul. Vi höll på med rummet så vi glömde bort att vattnet var på så jag har inte en aning hur länge det var på! Shit...blir spännande att få vattenräkningen ;-)
Barnen hade då jättekul, sand och vatten är ett säkert kort!

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards