Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Catarina - 3 juli 2013 23:05

 

Jag har en ny kampanj att buzza, storytel, ljudböcker vart jag än är.

Jag laddade ner appen direkt i mobilen och hittade sagan om isfolket som jag nu lyssnar på. Det är skönt att kunna lyssna vart jag vill, i bilen, i badet eller i sängen. Fem böcker kan man ladda ner och lyssna på offline, utan att behöva nät så då kan jag även lyssna vid stugan.

Jag kan rekomendera att testa då det finns ca 5000 olika böcker att välja på och att söka och hitta rätt är lätt.

 

 





Den här kampanjen kommer att bli jätterolig då jag älskar böcker.

 

Vill du veta mer om hur du kan bli en buzzador och få testa nya saker gratis lämna en kommentar så berättar jag hur.

 

#storytel    #buzzador

 

Kram

 

Av Catarina - 3 juli 2013 21:11

Kom nyss hem, stannade hos gamla vänner efter vägen och drack kaffe.
Så kul att få ses då det blir alltför sällan.
Det är svårt att få ändan ur vagnen....

Clara har lagt sig i min säng så vi får mysa i natt då Anders och Gabriel sover vid stugan.

Johannes jobbar och sliter av att vara sopgubbe i Ludvika hela sommaren och är dessutom deltidsbrandman och David, ja han är med sin älskade Isabelle ;-) Han har inte hittat nåt sommarjobb :-(
Det är tungt för han att inte ha pengar i sommar. Sen var våran överenskommelse ( med båda grabbarna) att dom betalar hyrorna under sommaren då vi inte får något bidrag.
David har iaf hittat en kille som ska dela med honom och börja betala redan i sommar och det var tur!

Nu blir det soffan och film ( Helens små underverk )
Och så hoppas jag att jag är skaplig i morgon så jag kan följa med och köpa lister och kontakter.
Just nu har jag enormt tungt att andas och jag börjar önska att jag hade haft syrgas hemma. Det är jobbigt med smärtorna samtidigt och så spänner jag mig pga av det och andningen blir sämre så mer ont kan jag inte ha nu!

Clara provade kläder och skor när vi kom hem och mannekängade lite :-)
Älskade, duktiga sessan min <3

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 3 juli 2013 16:49

Blev en resa till mora idag då Clara skulle till logopeden. Hon har utvecklats enormt mycket och nu ska vi göra ett uppehåll tills i november och bara träna hemma.

När vi ändå var här blev det nya skor och lite kläder till barnen ;-)
Synd att jag har så ont idag för jag älskar att gå i affärer.

När vi var på H&M så ringde Ikea, på måndag kommer golvet. Lite synd för jag hade velat ha det klart i helgen.

Nu är vi på hemfärd och sen blir det bara vila.

Ta hand om varandra! Kram


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards