Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Catarina - 14 juni 2013 20:17

Nu är min prinsessa hemma igen. Hon var så nöjd och har haft det så roligt men var otroligt trött så halv sex somnar hon i soffan mitt i Bee movie ;)


Jag har varken kunnat sova el vila för värken i handleden som nu också flyttat ner till handen. Den driver mig till vansinne!
Jag har haft mer smärta i lungorna och i går kväll så trodde jag att jag skulle få åka in.
Jag hoppas att det löser sig med min medicin snart för det tar så mycket energi att hela tiden ha så ont.

Mötena med Rehab, FK & AF har gått bra.
FK har begärt intyg från min läkare för hon vill ge mig sjukbidrag nu. Det är både för och nackdelar med det, det känns hemskt att behöva det när jag inte ens fyllt 40 år men samtidigt skönt att jag äntligen kan få vara "sjuk"
Jag har i flera år tackat nej men hoppas nu att det kan gå igenom. Lite svårt för en läkare att skriva intyg på att jag inte har någon möjlighet att arbeta tils jag fyllt 65 år!

Önskar er en trevlig helg! Kram

Snart blommar mina syrener :-)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards