Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Catarina - 24 maj 2013 22:12

Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta, det är bara så idiotiskt att jag knappt trodde att jag läste rätt!
Jag fick äntligen svar i mina vårdkontakter av min smärtläkare i falun och han skrev att tyvärr hade han inga resurser att utreda mig men ville jag testa utifall att det var delvis smärt medicinen som ställde till det med vikten så fick jag väl bara sluta med den då!!! Min andra läkare sa att jag absolut inte fick/ kunde mixtra själv med den då jag skulle bli riktigt dålig och få abstinens då jag ätit starka tabletter så länge, det kunde bli riktigt farligt.
Hur sjutton kan han föreslå en sådan sak!? Det gör så fruktansvärt ont inuti mig, jag bara önskar att jag kunde vakna en morgon och allt bara var som förut.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra mer, det känns som om det kvittar om jag gör nåt eller inte. Det är liksom inte värt att lägga ner en massa energi på ingenting och bara bli stampad på.

Gabriels provsvar kom idag och alla prover var normala, jippi!
Nu ska han ta nya prover bla tillväxthormoner. Hoppas att vi kan hitta nåt snart så jag kan släppa det iallafall, det handlar liksom inte bara om mig utan båda kottarna har ju olika problem som måste gå i första hand.

Dom senaste dagarna har jag haft sån ledvärk att jag inte kunnat göra någonting på förmiddagarna och idag blev det lite stressigt då vi ska ha loppis här i morgon.
Det kommer att bli jättekul och jag hoppas att det kommer mycket folk.


Jag önskar er alla en underbar helg! Kram

Hela hallen är fylld med loppis saker :-)

Av Catarina - 24 maj 2013 00:28

Jag blev så ledsen idag när vi hämtade barnen. Jag frågade Gabriel hur hans dag hade varit och om utflykten var rolig och han berättade då att dom hade fått ringa efter fröken som åkte och hämtade honom och körde han till skolan igen för han var så rädd att det skulle börja åska! Jag blev stum först och trodde att han skämtade med mig men det var så.
Han blev skrämd av någon när han gick på småbarnsdagiset för efyer den gången har han varit rädd och då var han bara ca 2 - 2,5 år.
Nu börjar det spåra ur tycker jag om rädslan ska ta över så mycket. Han frågar så fort han ser mörka moln om det blir åska, varje kväll innan han somnar och om han hör nåt ljud.
Det har blivit värre än någonsin och jag tycker så synd om honom, förra sommaren när det åskade så satt han och skakade.
Jag måste få tag på nån som arbetar med rädslor som kan hjälpa honom, vet bara inte vart eller vem än.
Jag kan tillägga att ingen av oss andra i familjen är åskrädda, vi brukar sitta ute och mysa tillsammans när det mullrar.

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards