Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Catarina - 17 maj 2013 23:45

Jag har inte gjort någonting alls idag, förutom att ringa en massa samtal som jag inte har orkat och det var så skönt, jag släppte allt som skulle göras och bara vilade tills barnen kom hem.

Det har varit som en sommardag här idag och vi skulle städa kaninburarna men det var också det jag klarade av då det var så kvavt så det var riktigt jobbigt att andas.

Jag hoppas att jag kan vila i helgen så jag kan komma igen och kanske känna mig starkare. Nästa lördag ska vi ha loppis för tredje året i rad är vi med i byloppisen. Det är perfekt att rensa ur och pengarna vi tjänar går till barnens semester. Förra året var vi till Furuvik 2 dagar och sen fortsatte vi till Rullsands havsbad, det var perfekt för oss.
Utomlands lär jag inte ska komma på många många år då gubben inte är ett dugg intresserad och resa själv? Nja inte riktigt min stil.

Ha en underbar helg! Kram

Härliga barn som leker i bäcken :-)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards