Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Catarina - 9 maj 2013 21:51

Det känns lite som om livet jävlas med mig.
Ge henne allt! Stora uppförsbackar med hinder som är nästan omöjligt att ta sig uppför utan att rasa ner i djupa hål.
Om jag fick välja mellan 10 miljoner eller mitt liv tillbaka så är det ett lätt val! Mitt liv såklart.

Jag blir helt utanför samhället, ensam. Jag har inga arbetskamrater längre, inga personalmöten att sucka över eller underbara kolleger att träffa varje dag, det känns...
Alla människor behöver känna sig behövda, känna att man gör nån skillnad i nåns liv, ha en uppgift.
Jag har ingenting, jag skulle aldrig klara det som det är i dag och det är så sorgligt.
Jag önskar, drömmer & hoppas att jag en dag ska få tillbaka allt.

Kram






Ved

Av Catarina - 9 maj 2013 18:11

Fick hjälpa gubben att lada ved medans han sågade. Jisses så blöta och tunga dom var, inte så skönt för varken handleder eller rygg men det var bara att köra på. Jag slipper iaf styrketräningen i morgon ;-) det här räcker och blir över.

Kram

Av Catarina - 9 maj 2013 15:36

Vilja fäller lite ;) fick lov att kamma ur henne då hårtussarna började jaga oss.
Det är inte allt men min handled ville inte mer idag så jag får fortsätta i morgon.
Vilja ser inte klok ut utan päls :-)

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards