Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Catarina - 8 maj 2013 22:07

Clara har börjat att spela fotboll, det är jättebra så hon blir lite tuffare och ser att hon kan utan mamma :) stärka självförtroendet.

Idag blev det lite tokigt då Anders höll på med att skruva tak och sen hade dom bytt plan så vi letade ett tag innan vi hittade dom :) så vi kom när dom redan hade börjat och hon vågade såklart inte haka på då så jag och Anders ställde oss på sidan av och så sparkade vi till varandra. Hon är en hejjare på skott och det syns att hon gillar det.

Jag har skrivit till en som forskar inom sköldskörteln på karolinska och han har skrivit en artikel om att vissa landsting inte vill skriva ut levaxin fast än det behövs. Så jag kan få lite tips och få reda på varför det är så svårt fastän det finns diagnoser, symtom och behov. Jag hoppas att han har tid att svara för just nu sitter jag i en rävsax och kommer ingenstans.
Jag längtar så efter ett normat liv!

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards