Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Catarina - 5 maj 2013 23:52

Jag blir så ledsen, varför i hela friden kan det aldrig få vara bra?
När det ena blir bättre så börjar det andra :(
Helt plötsligt så hoppar smärtan i lungorna på mig, mest på höger sida och förlamar mig, kan inte andas för att det gör så ont utan det blir ytandning, känner efter ett tag att smärtan bara ökar istället för minskar som den brukar och jag blir rädd! Ska jag bli tvungen att åka till akuten igen? Två gånger på en vecka är löjligt!
Jag blir yr och kallsvettig och det enda som är viktigt är att få luft.

Efter ca en timme börjar det släppa och jag kan andas ut. Vad sjutton var det där?! En liten propp till?

Det får vara nog nu! Jag har nog med dom smärtor som jag lever med dagligen och behöver absolut inget extra! Jag hoppas att jag kan få det lite lugnt nu så jag orkar komma tillbaka igen och bli en människa, dotter, fru, & mamma.
Att få känna att livet är värt att leva och hitta glädjen igen.

Godnatt & sov gott!
Kram Catarina

Av Catarina - 5 maj 2013 16:19

Natten har varit vidrig, smärtan har gjort att jag varken kunnat sitta eller ligga. Örat har susat och jag har haft pulsdunk halva natten. Så irriterande!

Jag fick sovmorgon i dag då jag sovit så dåligt och när jag vaknade fick jag panik för jag kom på att det var barnloppis i Malung som jag ville på. Man måste vara där i tid för att få det finaste för det blir snabbt urplockat. Det tog ett tag innan jag fick igång kroppen och sen när vi äntligen skulle åka vid halv tolv så stack Clara och hennes kompis till skogen, hon ville inte vara med! Det tog 40 minuter att få hem henne och när vi kom ner var det lite urplockat men jag hittade mycket fint till Clara ändå, till Gabriel hittade jag bara en byxa och tröja.
Ett bra sätt att fylla ut i barnens garderob :)

Anders är ute och bygger vedskjul, barnen leker ute och jag ligger och vilar. Det tog all min energi att shoppa ;)

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards