Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Catarina - 4 maj 2013 17:47

Så underbart det var att komma hem! Vi kom hem vid elva på kvällen och det första jag gjorde var att ta en varm dusch för att bli av med sjukhus/tant lukten, det var så underbart.

Jag tycker det var hemskt hur vi alla blev behandlade igår, det var allt från bebisar till rullstolsbundna som satt i det där väntrummet! Ingen som pratade med oss eller förklarade hur det låg till. Jag trodde att när vi kom upp till det andra väntrummet så skulle vi tas först men så var det inte, dom inneliggande och dom som kom från akuten var före oss. När jag åkte från mora sa dom att halv fyra har du tid hos öronläkaren, hade dom berättat att jag skulle sitta sådär hade jag aldrig åkt!
Och hur tänker dom att en person som har legat inne några dagar för huvudvärk, yrsel, sämre hörsel och domningar och som dessutom har fibromyalgi ska sitta på en hård trästol i ett fullt väntrum i fyra och en halv timme? Ljudnivån var fruktansvärd, det fanns inget att dricka. Min kropp sa ifrån tillslut!

Jag har mindre huvudvärk idag och jag har fått tillbaka lite av kinden och halsen :) Men kroppen värker och jag har ont i varenda led så jag har stora problem att röra mig.
Så jag nöjer mig med moras teori om vad som hände och hoppas att det aldrig händer igen för det här var inte kul och att inte kunna höra riktigt och inte ha någon känsel är riktigt läskigt.

När jag och Anders hämtade barnen på förmiddagen så kom dom springande och Gabriel flög in i min famn och höll mig så hårt <3 han rufsade och höll på med mitt hår och kramades som om jag varit borta i flera veckor. Clara kramades hon också och det första hon säger till mig är; mamma kan jag få en stor glass när vi kommer hem? Pappa har köpt såna ;) hmm tack! Vilket välkomnande :) fast jag har saknat tjatet också ;)
Nu är ordningen återställd och jag hoppas att jag kommer att bli bättre och bättre för varje dag!

Ha en mysig lördag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards