Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Catarina - 1 maj 2013 18:47

Jaha, då blev det akuten nu! Fy vad jobbigt och barnen blev ledsna och tyckte det var jättejobbigt när jag skulle åka. Jag slapp undan sjuktransporten iaf för gulliga Tanten skjussar mig!
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom trodde att jag fått en propp bakom örat. Det har blivit värre på em med huvudvärk och så är jag lite yr men det kan jag ju vara ändå så jag hoppas det är en nerv som kommit i kläm.

Så nu sitter jag i bilen lite lätt nervös men jag hoppas jag är hemma innan i morgon så barnen slipper oroa sig och så gubben kan jobba.
Kram

Av Catarina - 1 maj 2013 14:42


I morse när jag vaknade hade jag ingen känsel i höger öra och några centimeter runt om och hör dåligt då det bara brusar, det känns nästan som när man fått bedövning hos tandläkaren. Det är fruktansvärt obehagligt och irriterande och jag kommer nog snart att bli vansinnig om det inte släpper snart.
Jag är rädd att det är någon ansiktsförlamning men hoppas det är en nerv som kommit i kläm. Aldrig någonsin varit med om förut och aldrig hört om heller.
Vi hade det iallafall mysigt vid stugan :-) och barnen lekte i bäckarna där. Vatten är som en magnet på mina barn.

Ha en härlig dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards