Alla inlägg den 25 april 2013

Av Catarina - 25 april 2013 23:26

Jag kommer inte att kunna sova i natt, jag har gjort något så dumt och jag både skäms och mår jättedåligt.
Jag snäste av mitt barn, en enkel fråga och jag lyssnade inte utan fräste bara tillbaka att du ska vara tyst och sova nu.
Det var elakt!

Jag var stressad, trött och började få riktigt ont men det är ingen ursäkt.
Det är inte okej att göra så hur man än mår.
Blicken jag fick var riktigt ledsen och besvikelsen lyste i ögonen och mitt hjärta gick i tusen bitar.
Jag har sagt förlåt och förklarat men skadan är ju redan skedd.

Jag vet ju att dom flesta frågor och smarta funderingar kommer när dom lagt sig för kvällen och jag älskar att lyssna på vad dom har att säga. Mina älskade, goa ungar! Hur sjutton ska jag kunna laga mitt samvete? Och hur i hela världen kunde jag såra så?

Jag hoppas att jag aldrig mer ska bete mig på det sättet mot någon som jag älskar, ja ingen annan heller förtjänar nåt sånt.

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 25 april 2013 21:18

Clara var på prisutdelning i kväll för serietävlingarna och KM på längdskidor.
Hon fick två brons medaljer :)
Så jättestolt var hon!

Ord

Av Catarina - 25 april 2013 12:21

Första blicken
ögonblicken
visste jag

vi var ett
vi två
du och jag.

© Catarina


Även de svaga
har en
längtan
en dröm och
ett hopp

© Catarina


Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards