Alla inlägg den 23 april 2013

Av Catarina - 23 april 2013 22:06

 

Jag har nu buzzat klart SMSgrupp och ska lämna in min rapport, det har fungerat jättebra! Jag har två olika grupper installerade, en är en grupp som heter syskon och det är perfekt så vi alla tre kan skriva till varandra.

Det finns ju appar där man kan göra grupper men vi var överens om att det är bättre med sms grupp då det inte krävs att du är uppkopplad på nätet.

Det är helt klart värt att testa! Det kostar ingenting mer än ett vanligt sms och är man med i föreningar, idrottar, syjuntor eller bara vänner eller syskon så är det helt perfekt istället för att man ska skicka en massa sms om det är något speciellt.

 




Du kan gå in på datorn och göra gruppen/grupperna om du vill och då har du översikt vilka grupper du har och du har en personlig sida.

 

Lycka till! Kram

 

För att läsa mer om hur du kan bli en buzzador, vid mina kategorier står det Buzzador, klickar du där kommer du till mina tidigare inlägg och kan där läsa hur det fungerar.

Av Catarina - 23 april 2013 20:06

Migrän halva natten blev det och när jag vaknade i morse kunde jag knappt röra mig, mina fotleder är alldele stela och jag har fått inflammation i musklerna. Jippi så underbart, typiskt bara för att jag så gärna vill. Mina skor är inte bra så jag har fått låna ett par bättre från syster :) Tack!
Vi lämnade barn å gubbar och tog hundarna och gick upp i skogen hos henne, det är perfekt stig direkt från huset :) hundarna sprang och hade jättekul tillsammans.
Nu i kväll så haltar Vilja på ena frambenet, har aldrig hänt under hännes tio år men samtidigt är hon ju gammal så då kanske det är lättare att sträcka sig.
Hoppas bara det går över fort.

När vi åkte hemåt kom Anders på att vi skulle åka förbi och titta på isproppen som blivit i Dalälven. Det var häftigt att se, vilka krafter det finns.


Nu sitter jag fast i soffan av både smärtan och värken i fotlederna. Men jag kommer fortsätta i morgon. Jag ger mig inte, jag har inget val! Vill man vara fin får man lida pin!

Sov gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards