Alla inlägg den 15 april 2013

Av Catarina - 15 april 2013 21:32

Varit helt slut idag då jag haft migrän i natt. Gabriel fick jag att somna vid ca 23.30 Han är så mörkrädd! Igår så spöregnade det och blåste så det lät i hela huset. Jag vet inte vad som hänt med honom, när Clara sov borta så sov han inne hos oss för att han var så rädd. Jag tycker synd om honom.

Sjukgymnasten fick jag ställa in idag då jag inte alls var människa efter natten och inte ringde det någon läkare på morgonen heller. Tre på em ringde han och han kanske kunde få ihop en sjukskrivning till slutet på veckan!!! Herregud! Får jag den inte snarast hinner jag inte få några pengar till i slutet den här månaden :(

Läkaren från falun har fortfarande inte hört av sig, jag har nu försökt att få kontakt i 1,5 månad och sista skrev jag 27 mars och fick svar att det var läst 5 april men sen inget!
Skrev ett till i dag och det är absolut sista...jag orkar inte hålla på mer.
Det här är ju löjligt!

Anders bror fyllde 30 år idag så vi var bjudna på smörgåstårta så jag och svärmor hämtade barnen och sen åkte vi till Lima där vi skulle träffas. Barnen var jätteduktiga, var lite orolig då Gabriel sovit dåligt och dom avskyr att åka någonstans direkt efter fritids och dagis men dom var fantastiska, tills vi kom hem ;) Gabriel skulle promt vara ute och kolla dikena som är fulla med vatten och jag och Clara går in och efter en stund kommer Gabriel in och är dyngsur. Han har gått ner sig och det var 5cm vatten i allväders stövlarna! Dom stått upp och ner ute i två timmar så nu sitter dom på skotorken men jag har ingen förhoppning att han ska kunna ha dom i morgon. Det är så typiskt! Vatten är som en magnet på mina barn ;)

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards