Alla inlägg den 6 april 2013

Av Catarina - 6 april 2013 23:43

I morgon fyller min lilla prins 9 år. Han blir en stor kille :)
Mamma kom hit idag och hjälpte mig att städa barnens rum och dammsuga och torka golv i kök och vardagsrum. Jag hade inte klarat det utan henne så jag är väldigt tacksam att hon kunde hjälpa mig.

På eftermiddagen var vi bjudana på kalas, barnens lillkusin fyllde 1 år! Söta söta lilla fröken <3
Barnen hade jätteroligt men vi kunde inte stanna så länge då vi inte hunnit äta riktigt och jag hade lite kvar att göra. Jag ville göra allt klart i dag så jag bara kan umgås med mina hjärtan i morgon.

Gabriel bestämde att vi inte får sova längre än till åtta i morgon bitti ;) han ville inte behöva ligga och vänta alltför länge så nån sovmorgon får vi inte :)

Jag har haft riktigt ont till och från i flera dagar och det har varit skönt att ha Anders hemma hela veckan. Det som är jobbigt är att jag inte vill visa någon hur ont det gör så på det sättet har det varit jobbigt att varit tillsammans med både Anders, mamma & pappa hela veckan. Pappa har nog att tänka på med sin hjärnskakning och jag vill inte oroa dom mer.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards