Alla inlägg den 1 april 2013

Av Catarina - 1 april 2013 21:53

Vi har haft en helt underbar dag vid stugan. Solen har lyst och vi har suttit på sjön hela dagen. Våra två grannar hemmifrån kom hit vid lunch och då packade vi matsäck och gav oss iväg.
Barnen har lekt och lekt både i skogen och vid elden såklart :) fast det var fem barn så lekte dom jättebra tillsammans, inget tjafs eller bråk alls.
Det var jätteskönt och varmt så nu gör det väldigt ont i mitt ansikte :( det är nackdelen med att ha Rosacea! medicinen som jag äter gör att jag egentligen inte får vistas i solen. Dessutom blir jag rödflammig på näsan och kinderna och ser ut som nån gammal alkis :( trist när det ska sitta så det syns, går inte att gömma! Inte ens med smink.
Vi kom tillbaka vid halv fem fem och då åt vi middag sen spelade mamma och jag spel, Anders fick fixa ved och vatten och barnen var ute och åkte bob och pulka i backen här ner mot sjön och dom hade jättekul. Det är så roligt att stå och titta på dom då och det glädjer mitt hjärta.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards