Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Catarina - 28 mars 2013 23:54

I natt fick jag sitt i soffan och sova för att jag skulle kunna andas skapligt. Inte sover man speciellt skönt! Tror det är en lungsäcksinflammation på gång igen :(

På eftermiddagen åkte vi ner till min älskade syster som fyllde år i går och fikade. Vi fick supergod pinocciotårta med hjortron i, så himla gott!
När vi kom hem så städade vi åt kaninerna och packade lite inför resan till stugan. Johannes blir hemma och sköter hus och djur :)
Om en vecka fyller min lillprins 9 år och är inte så liten längre, åren rusar iväg! Jag har suttit och sökt på datorn tågbanan han önskade sig och det var inte lätt att hitta till en början och när jag sen hittade den så var det stora prisskillnader så jag fick sitta och kolla vilken som hade bäst pris+frakt. Det skillde som mest 200:- på samma sak! Helt otroligt men han kommer att bli så glad :) Han har bara önskat sig en tågbana så det var enkelt i år.

Jag köpte nya strumpor till Clara på Cubus när vi var till mora förra veckan och nu när jag tvättade så blev jag jättebesviken! Den krympte rejält, jag tyckte den var så liten så jag tog en oanvänd och mätte och skillnaden är jättestor.
Det ska vara stl. 28-30 men numer ser det ut som 23-25.
Så nu har vi lika små strumpor igen och jag som köpte 15 par! Det var 5-pack och ta tre betala för två.
Trist!

Jag vill önska alla mina läsare en riktigt Glad Påsk <3
Ha en underbar helg! Kram

Av Catarina - 28 mars 2013 00:04

Var och storhandlade inför påsk idag när Anders och barnen slutat. Försökte få barnvakt då jag vet att dom avskyr att vara med och att dom är trötta och bara vill hem men såklart fick jag inte tag på någon. Det var tjafs och bråk och jag hade riktigt ont så jag orkade inte vara pedagogisk heller. Mardröm!

Fick svar i mina vårdkontakter idag efter 16 dagar och det enda han skrev var en motfråga! Jag blev så besviken, tror inte att jag kan räkna med någon hjälp där. Så himla trist. Vad ska jag göra nu? Jag har inget svar, trodde läkarna skulle ha det men nu känner jag mig väldigt liten och helt utlämnad till mig själv.
Det går bra att skriva ut stark medicin till mig men det är allt tydligen. Vad jag önskar att jag skulle hitta någon som brydde sig och skulle tycka att det var lite intressant att ta reda på vad som händer med mig.
Men det är en önskedröm! Har flera gånger tänkt skriva till Stefan Branth som är väldigt duktig att reda ut olika symptom och få en klar bild över vad som hänt men jag vet inte vart jag ska börja, det är svårt att skriva allt begripligt på ett papper. Och så är det svårt att be nån okänd människa som inte alls har tid med en sån som mig.
Önskar bara jag fick tillbaka delar av mitt liv igen, smärtorna får jag ju ha men jag borde inte behöva må så här dåligt.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards