Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Vårväder

Av Catarina - 26 mars 2013 21:26

Det har varit underbart vårväder här idag, men även om solen har lyst och det har droppat från taken så har det blåst kallt.
Clara hade med en kompis hem från dagis idag och hon var så lycklig :) Dom lekte superbra tillsammans och Gabriel var också med.
Barnen kastade ut allt från lekstugan och gjorde en riktig vårstädning. Lite väl tidigt än då det är mycket snö kvar än men duktiga var dom.

Claras hamster Blomma har dött, sååå ledsen var hon :( Det är tomt utan hamster men jag vet inte om det blir nån mer, iaf inte just nu. Dom har pratat att dom hellre vill ha marsvin och visst dom är mycket roligare men kräver mera jobb.
Nu har jag två hamstrar i frysboxen! Det känns inte alls bra och önskar våren kommer fort nu så vi kan begrava dom.
Har sagt åt gammelkaninen att det är säkrast för honom att han lever till sommaren ;) han är 8+ år nu och jag vet inte hur gamla dom blir riktigt då det är en blandras men skruttig börjar han bli. Där går gränsen för vad jag vill förvara i frysen!!!

Jag har skickat ett brev till i mina vårdkontakter till min läkare i falun men inte hört nåt! Första skrev jag för 14 dagar sedan och det står där att jag ska få kontakt inom fem dagar. Så himla dåligt! Jag skrev exakt varför jag ville ha kontakt och att det gick bra att både skriva eller ringa mig. Varför är det så svårt?
Tiden bara går och jag mår inte bättre.

Ta hand om varandra! Kram

Sista kortet är från när "tanten" hade Gabriel och dom var till skidstadion i malung och åkte skidor.

 
 
Ingen bild

Katta

27 mars 2013 07:22

Stackars Clara, hoppas kaninen fixar det ett tag till, jag hade en som blev 12 år när jag var yngre.
Vi tog bort gammelkatten för 2 veckor sen, jag vill absolut gräva ner honom på vår egen djurkyrkogård, men att ha honom i frysen kändes INTE bra. Som tur är har mamma o pappa kallgarage så än så länge kan han ligga där. Kramis

Catarina

27 mars 2013 09:02

Nej fy det förstår jag , det skulle inte jag heller vilja.

 
Emm

Emm

27 mars 2013 20:35

Usch vad tråkigt för Klara med hamstern som gått bort. Hoppas att det snart känns bättre för henn. Kram

http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Catarina

27 mars 2013 21:45

Tyvärr är det ju sånt man måste gå igenom om man ska ha djur, inget roligt alls men allt det goda överväger och det är väl det som gör att man skaffar djur :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 8 april 2018 12:58

Jag är en buzzador och är med i kampanj, jag har fått produkter från Garnier att testa. Jag fick Garnier Olia 9.0 - Ljusblond. Lite skillnad såg jag men inte mycket. Det positiva var att det luktade gott och det negativa var att krämen var svår att...

Av Catarina - 17 mars 2016 10:10

Vi har fått testa Arlas ekologiska ost Tidan. Den blev en superhit hemma hos oss? Den passade perfekt både på frukostmackan och hårdmackan till middagen. #arlaekologiskost #arlako #buzzador ...

Av Catarina - 1 mars 2016 21:36


Jag och min 8 åriga dotter har fått testat bokklubben Twinsy. Det är anpassade böcker för barn i lågstadiet. Clara tyckte mycket om böckerna och det var perfekt för mig att läsa högt för henne men även var det lätt för Clara att läsa själv. Det får...

Av Catarina - 25 september 2015 12:03

I onsdags ökade plötsligt smärtorna i lungorna och även andningen påverkades så det blev en tur till VC men väl där så skickade dom mig vidare till akuten i mora. Väl där blir jag sämre och jag får allt jobbigare att andas. När dom kollar syresättnin...

Av Catarina - 14 september 2015 00:27

I fredags fyllde min son 20 år! Vart sjutton tar åren vägen? Jag hade hittat på en överaskning på lördagen så på fredag kväll dök dom alla upp. Det var supermysigt att ha huset fullt men med 8 personer är huset väldigt trångt. David visste ingent...

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards