Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Catarina - 14 mars 2013 19:56

Idag har det varit lite tungt, det började med att jag försov mig så att jag missade min egen timme innan jag väcker barnen.
Sen har jag haft molande värk i lederna och tungt att andas. När jag skulle duscha vart det så jobbigt att jag fick sluta, värmen gjorde det värre, ibland kan ångan hjälpa men inte idag.
På em fick jag ett sms från synsam :) min glasögon var färdiga!!! Jippi, äntligen :)
Vi åkte ner då Anders kommit hem, först ville jag överaska barnen genom att jag var med och hämtade men som vanligt så kom jag förtidigt och störde leken! Typiskt :)
Men Clara är glad nu att även jag har glasögon. Nu ska jag ha dom ett tag så ögonen vänjer sig sen vill jag kunna köra bil, jag håller mina tummar och tår!

David kom hem i dag men åker tyvärr redan i morgon då han ska spendera helgen med Isabell i Leksand. Det är trist att få träffa dom så sällan och bara korta stunder men jag måste väl vänja mig förstår jag, det kommer nog inte att bli bättre framöver.

Kanske jag vågar lägga ut kort på mig i glasögonen sen :)

Sov gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards