Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Catarina - 13 mars 2013 22:09

Av Catarina - 13 mars 2013 22:03

Vilken fin dag jag har haft :) mamma,pappa och syster var hit och fikade och syrran hade ett paket med sig :) ett nytt durkslag! ;)
Tror det är andra året nu jag får det men dom går åt ;)
Mamma hade gjort så fint med rosor, ett hjärtan ljusfat som hon satt oasis i och sen klippt rosorna och stuckit ner dom. Anders hade varit och köpt tio röda rosor! Riktiga!!! Jag blev jätteglad och dom var så fina <3 han brukar alltid köpa dn blombukett på ica i vanliga fall så jag blev glatt överaskad.
Han lär sig även om det går långsamt ;) det har väl tagit ca 13 år bara :)

Får tyvärr vänta på mitt paket, dom ljuger och narrar mig så jag är sååå himla nyfiken. I kväll sa Anders att han skulle berätta hur allting låg till men hur ska jag veta om jag kan tro honom nu? ;)
Herregud, det är jättelänge tills det blir lördag :)

Ta hand om varandra! Kram

Av Catarina - 13 mars 2013 10:07

....och kanske klokare än gårdagen!

I morse blev jag grattad av mina små troll :)
Dom hade gjort kort i smyg i går som jag fick och jag älskar att få någonting som dom har gjort själva. Clara sa att det här har jag gjort till dig av kärlek! Mitt hjärta smälte.

Anders åkte på jobb i natt men var snäll och väckte mig kl. 3.30för att säga grattis.
Jag var väl inte så jätte tacksam just då ;)

Jag har inte en aning om vad som händer på eftermiddagen men det blir säkert lite tårta så kottarna blir glada, jag äter inte tårta men får ta en the kopp.

Ha en bra dag allihop! Kram

Blomman från min man.

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards