Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Catarina - 8 mars 2013 22:06

Jag har haft en helt underbar dag trots att jag bara sovit nån timme i natt och väldigt mycket smärtor i lungorna, jag har knaprat dextrosol så jag skulle hålla mig vaken ;)
På fm åkte jag ner till sjukstugan med "tanten" för att ta proverna och innan vi åkte hem ville hon handla lite och inte mig emot :) Det är så sällan jag kommer ner så även fast jag mådde jättedåligt så var det härligt att få gå i affärer och kika lite.
När vi kom hem var det bara att vända i dörren och fortsätta till Claras skidtävling på dagis :)
Det var jättemånga barn och föräldrar där och vädret var helt underbart.
Clara var jätteduktig att åka sitt varv runt och efteråt fick dom bulle och saft och föräldrarna kaffe.
Jag började må sämre så jag ville bara hem men våran bil var instängd, och jag hade ångest hur jag skulle göra med Clara, många fick följa föräldrarna hem efter men jag kände att jag mådde så dåligt att jag skulle behöva ett par timmar så jag fick vila men det skar i hjärtat att lämna henne kvar även om hon var nöjd med det.

Jag är så trött och har så förbaskat ont, det vägrar att släppa så jag får nog ställa in mig på en till sömnlös natt :( Jag mår illa av trötthet och smärta så äta går inte heller så bra.
Nästa vecka då vill jag vara bättre för annars förstår jag inte hur jag ska orka och det är ju tyvärr barnen som blir lidande!

Ha en härlig helg! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards