Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Catarina - 2 mars 2013 11:30

Det är dålig mottagning här som gör att inläggen strular och inga kort blir uppladdade men jag försöker lägga upp kort nu annars får jag göra det när vi kommer hem :)

Av Catarina - 2 mars 2013 00:00

Så härligt vi har här trots vissa missöden ;)
Det blev inte mycket sömn i natt då barnen vaknade i skift för det blåste och stormade ute. På morgonen hade vi 14° varmt inne trots att vi eldat upp till 26° på kvällen, avskyr att gå upp när det är så kallt men var tvungen att göra eld i kokspisen.
På grund av blåsten kunde vi inte åka och grilla korv så vi lekte hemma istället, åkte madrass och pulka och sen ville barnen ta en skidtur på sjön.
Vilja var med men kunde knappt gå för hon sjönk till midjan så hon hade panik och blev tokig när barnrn åkte i väg för långt.
Vi kunde bara vara ute korta stunder, fast det var plusgrader så blåste det riktigt kallt.

På eftermiddagen innan det blev mörkt satt vi på släden på skotern och jag och barnen tog lite potatis skal sen middagen och åkte ut med i skogen, i morgon kommer vi åka dit igen för att se på spår vilka djur som varit där :) barnen älskar det och vi gjorde också så när jag var liten.

I kväll nu har vi spelat spel och haft jättemysigt med tända ljus i hela stugan och sprakandet från brasan och när småttingarna lagt sig så spelade Johannes och jag kort tillsammans <3 det är så underbart att få umgås med honom och jag får ta vara på varenda minut jag får :)

Ha en mysig helg! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards