Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Catarina - 27 februari 2013 23:59

Jag har ingen energi kvar så därför har det inte blivit något bloggande. Det tar enormt mycket att ha två uttråkade barn hemma som bara har tråkigt. Jag har inte orkat göra några projekt åt dom heller så speciellt roligt har vi inte haft den här veckan :(
Så därför packar jag väskorna och tar med mig tre ungar och åker ut till stugan i morgon :) Johannes är med och kör och tar hand om hämtning av vatten och ved och såna grejer.
Mamma och pappa är också där och kan hjälpa till med barnen så jag kanske kan få fem minuter andningspaus ;)

Jag hoppas bara jag klarar av smärtan för där i skogen är jag ganska låst om det blir för jobbigt, ingen mottagning och dålig väg som inte ens är plogad ända fram nu på vintern. Får hoppas fäbodluften gör mig gott :)

Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards