Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Catarina - 25 februari 2013 22:40

Jag har nu fått äran att få buzza två olika produkter och det ska bli jättekul.

Första är ett nytt svenskt hundfoder som heter Bozita Robur Mini och där får jag extra påsar att dela ut till fem vänner som har hundar så dom får prova.

 

 

Andra produkten är en OBH Nordica Prestige Food Sealer och den gör att du kan förvara dina färska livsmedel i kyl och frys upp till fem gånger längre och som gör att du kan:

1. Spara pengar

2. Minska ditt matsvinn

3. Spara tid

Det kommer att bli riktigt roligt att få testa den då vi har väldigt mycket mat i kyl och frys som vi inte alltid hinner med.

 




Är du intresserad av att veta mer om hur du kan bli en Buzzador? Lämna en kommentar här med din mail adress så kan jag maila dig information så du kan läsa vad det innebär att få testa nya produkter innan dom kommer ut på marknaden. Det är gratis och det är jättekul :) OBS: Vill du inte att din mail adress ska synas här så skriv det i kommentaren så lägger jag inte ut den då jag granskar alla kommentarer innan dom publiceras!

 

Jag kommer att återkomma med rapporter om vad jag tycker om produkterna om några veckor då jag haft dom och testat ett tag.

 

Buzzador

Av Catarina - 25 februari 2013 19:59

Båda barnen har varit hemma idag och kommer bli hela veckan har jag bestämt. Gabriel kräktes idag igen och han ser inte klok ut :( ryggraden står rakt ut, ja varenda ben sticker ut på honom och det är orättvist att just han ska få det här. Det finns ju inget att ta av.
Dom har varit riktigt uttråkade idag och retats och flamsat runt så nån vila var ju bara att glömma så på em skickade jag ut dom så jag fick andas fem minuter, jag har haft riktigt ont i vänster lunga och så fort jag varit uppe så rann kallsvetten. Nu har jag mest ont i huvudet :( det är typiskt då jag skulle behöva vara frisk så jag orkade ta hand om dom men blir det för jobbigt måste Anders ta ledigt och vara hemma. Tyvärr vill ingen av mina vänner el släkt hjälpa till när det är magsjuka här, förstår absolut inte varför ;)

Jag lagade min goda Thai soppa till middag och Gabril har för första gången sen i lördags fått behålla maten och jag håller tummarna.

Ta hand om varandra! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards