Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Catarina - 2 februari 2013 23:27

Jag har verkligen haft mys! Vilat och kollat på film och sen bubblat i ett par timmar :)
Så underbart att bara få vara utan krav och ansvar för några timmar även om jag saknar barnen enormt mycket
Det är så tomt.

Av Catarina - 2 februari 2013 13:30

Halv tio i morse väcker Clara mig med pussar och kramar <3
Du behöver inte gå upp mamma utan vi kan väl mysa lite i sängen först :) älskade unge!
Så där låg vi och myste och pratade och skrattade, världens bästa morgon!

Vi flyttade till soffan och jag gjorde frukost och så fortsatte vi att titta på mysteriet på greveholm.
Sen kom Anders och Gabriel och hämtade Clara så nu ska jag bara vara och vila :)

Ha en härlig lördag! Kram

Av Catarina - 2 februari 2013 00:46

Det är så tomt! Jag sitter här ensam och det är så tyst, bara hunden som snarkar.
Anders och Gabriel åkte till stugan för att sova så det är bara jag och "fisan" hemma och hon somnade klockan åtta. I morgon kommer dom hem och hämtar henne så jag ska få en natt ensam och ladda mina mamma batterier :)
Så ensamt men ändå å skönt! Jag får tid att reda ut mina tankar som trasslat ihop sig uppe i mitt huvud. Det är omöjlig att tänka klart när smärtan driver mig till vansinne och så ska jag försöka leva ett vanligt liv. Jag måste reda ut hur jag vill att mitt liv ska vara och hur jag ska göra det så bra som möjligt och om inte måste jag ha en plan B.
Nu ska jag krypa ner i sängen och snoza på min underbara dotter och hoppas att jag får sova i natt utan att behöva ha ont.

Kramar

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards