Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Catarina - 1 februari 2013 11:25

Nu börjar jag bli riktigt irriterad, nu har det gått för långt!
Jag orkar faktiskt inte vara sjuk längre...det tar så mycket energi som jag inte har och att jag inte fått sova på tre nätter gör mig fullständigt galen.
I morse visste jag inte hur sjutton jag skulle få iväg barnen, och då sköter dom det mesta själva ändå. Jag orkarde knappt stå på benen och satt jag mig somnade jag. Jag tänkte nästan ringa hem Anders men lite taskigt att han ska åka ca 14 mil bara för att jag är trött!
Jag fixade frukost och dom gjorde resten själva, tur dom har klädrace på bolibompa ;) så det gick smidigt.

När dom åkt så tvärsomnade jag men tyvärr bara 1,5 timme innan smärtan sköt i toppen igen :(
Det blir att sitta och halvsova för något annat orkar jag inte och jag vill vara lite pigg när barnen kommer hem så vi kan spela lite spel och ha fredagsmys :) I kväll ska vi börja titta på Mysteriet på greveholm, den gamla julkalendern.

Hittade ett kort på Clara när Gabriel hade klippt håret på henne! Jag åkte bort en helg med mamma och pappa, vi skulle köpa in hundkoppel till firman och det var jättekul att få vara med och se fabriken där dom tillverkar dom och sen bara gå runt och titta på alla modeller som finns :)
Iallafall så typiskt! Gabriel har aldrig gjort något sådant förut och när Anders skickade dom att tvätta händerna efter maten så gjorde han det. Hans försvar var att Clara hade luggen i ansiktet och inte såg någonting ;) Jag kunde inte bli arg när jag kom hem och såg det, han ville ju bara hjälpa henne. Fick förklara att det inte var okej för att han hade kunnat göra sig illa eller henne på saxen, det hade varit hemskt! Och hon såg hemsk ut i flera veckor då han klippt luggen ända in till roten på vissa ställen ;)
Sen har det aldrig mer hänt och jag hoppas att han tänker gå en utbildning tills han klipper nästa ;)

Ha en underbar helg! Kram


På alla kort har luggen växt ut lite :)

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards