Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Catarina - 30 januari 2013 22:26

Idag har jag legat hela dagen alldeles utslagen, sov inte mycket i natt för smärtan och stackars Anders fick inte många timmar han heller.
När han kom hem så vart jag tvungen att kravla mig upp och på med kläder och åka ner på byn för att titta på skidor till Clara och pjäxor till Gabriel, börjar bli panik med det och jag har inte fått napp på nån annons så nu skulle vi titta på nya.
Hade sån otrolig tur! När vi kom dit så hade dom begagnade skidor och pjäxor för bara några hundra :) jag blev jätteglad. Så nu har båda skidor och pjäxor och nu vill jag komma på benen så vi kan ta en tur tillsammans :)
Det var tur att vi åkte ner men jag skulle inte ha gått ut för nu sitter jag här med jätteont och jag får nog sova i soffan i natt så jag inte stör Anders. Det är läskigt när han går upp halv fyra och ska köra 8 mil till jobbet och det är mycket djur ute och är han trött så är jag rädd att det ska hända någonting.

Kramar Catarina

Av Catarina - 30 januari 2013 00:09

Den här dagen har varit riktigt jobbig, jag följde med till Älvdalen igår och det har jag minsan fått känna av idag :( I morse när barnen hade åkt kom jag på att jag glömt att borsta Claras hår! Det har nog bara hänt någon gång förut, skämdes som en hund men tur att hon badade och tvättade håret hos mormor och morfar i går kväll annars hade det bara varit en stor tova.
Även Anders var helt slut som först hade varit till mora med Clara så han fick ställa fram klockan en timme till halv fem ist.
Men nu är buren på plats och Stampe är överlycklig som har mer sällskap nu :) även Vilja tyckte om att ha honom på verandan, varje gång hon går ut trycker hon nosen mot gallret och hälsar <3

Nu sitter jag här i valet och kvalet om jag ska bada, lederna värker av bara den och driver mig till vansinne och smärtan i lungorna (mest höger ) får mig att gråta, om jag kunnat men då gör det bara ondare så låter helst bli :(
Om jag badar kommer jag bli hemskt tungandad och får nog somna sittande men badar jag inte blir jag vansinnig på värken.

Såg en bebis på tv reklamen i dag och det värkte till i mig, jag hade nog velat ha en till bebis <3 knäppt! Ja, jag vet men hade jag inte varit sjuk så hade jag säkert funderat på det! Sen om min man tycker som jag är en helt annan sak ;) Men det är enkelt, jag varken kan eller får inte skaffa flera då jag riskerar att dö om jag skulle bli gravid och även om jag skulle kunna så skulle jag aldrig göra det ändå, det är inte rättvist mot barnet och jag skulle heller inte orka/kunna ta hand om det. Drömma får jag iallafall för bebisar är det mest underbara som finns!
Jag får snällt vänta på barnbarnen ;)

Sov så gott! Kramar Catarina

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards