Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Catarina - 19 januari 2013 22:38

Idag har jag inte gjort mycket. Det blev inte många timmars sömn eftersom jag låg och funderade halva natten. Det var så många känslor som kom tillbaka som jag inte velat känna på många år, hjärtat gråter. Det är tungt och svårt att hantera när alla känslor faller över mig på samma gång. Jag önskar att någon kunde säga när det kommer att bli lättare. Tiden läker alla sår, javisst det gör den nog men hur länge tar det innan den värsta smärtan är borta? Jag hoppas att du väntar på mig min älskade son....

Anders och barnen tog skotern och åkte ut till slogboden och grillade idag, så avundsjuk! Jag älskar skoterutflykter men tyvärr blir det alltför sällan då kalluften gör att jag får hemskt ont i lungorna och tungt att andas. Kul att barnen fick komma ut lite :)
När dom kom hem så lagade vi mat tillsammans, jag, David och Anders. Vi hade jättekul och David är så duktig.
Vi lagade Per Morbergs pannbiff med lök och alla älskade det! jag var också tvungen att smaka och det var hemskt god smak, inte alls som mina vanliga biffar. Kul att testa nåt nytt och det var inte krångligt heller.

Efter maten åkte Anders och Gabriel och skulke sova vid stugan. Jag och prinsessan har haft lördagsmys med både godis och film :) hon har fortfarande godis kvar sen jul! Och filmen var hennes favorit :) Madicken såklart.
Nu ligger hon i våran säng, hon fick välja i kväll och tog pappas sida :) Det blir urmysigt att få ha henne brevid mig en hel natt och ligga och snoza på henne ist för en gubbe som snarkar och luktar hydralolja ;)

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards