Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Catarina - 17 januari 2013 21:31

Jag har legat hela dagen och är fortfarande helt slut och utan kraft. Det är så trist att inte få någonting gjort.
Idag kom Gabriels försenade julklapp från fammo, han fick en scooby doo bil i julklapp men inga figurer var med så då kom dom nu och extra slime :) Han och Clara har lekt hela kvällen med det och haft jättekul.


Det kom även nytt pyssel idag så Clara har börjat att måla det så får hon dekorera i morgon, det ska bli en smycketavla när den är färdig.


I går saknade jag ena hamstern (sötis) när vi gav dom mat, dom brukar alltid komma fram då och äta och sen springa i hjulet men Sötis kom inte så vi tänkte att hon kanske sov, i dag när vi skulle ge dom mat så ser vi maten är kvar i skålen och ingen Sötis....
Jag lyfter på huset och där ligger hon, död!
Vi har inte sett att hon varit sjuk eller betett sig konstigt så det var jättemystiskt och Gabriel är såklart jätteledsen :(
Så nu har vi en hamster i frysen!!! Jag kastar inga djur utan vi får begrava henne till våren när tjälen gått ur backen. Det känns vidrigt men jag har inte så många val direkt.
Clara var så snäll och sa till Gabriel att nu kan dom dela på hennes hamster och ha den tillsammans, älskade unge <3


Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards