Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Catarina - 16 januari 2013 21:47

Jag saknar mat! Tittade på sveriges mästerkock i kväll och jag blev så sugen, det såg så gott ut och tänk om jag hade deras skafferi! Det är helt underbart med precis allt i :)
Jag kommer inte ihåg hur längesen det var jag kunde äta en måltid, det enda jag får i mig är Gi knäcket, vatten och ibland en omelett.
Det borde vända snart eftersom medicinen är slut.
I kväll har det gjort riktigt ont i ansiktet, det kliar, bränner och gör riktigt ont. Det blir bara värre och värre så idag fick jag ta maxdos antibiotika.

Jag mår bättre nu, jag har fortfarande ont men det funkar. Kroppen är fortfarande utmattad så jag orkar inte vara uppe långa stunder men det går frammåt :) i natt sov jag faktiskt 4 timmar i sträck!!!
Så snart borde jag vara på benen :)

I kväll bråkade och tjafsade Gabriel och Clara över en timme efter att dom lagt sig så jag fick nog tillslut och flyttade Gabriel till Johannes rum och jisses så arg han blev! Jag får nog ta ett samtal med honom i morgon om det är något som är jobbigt!?
Det är ont i magen, vill inte till skolan och så sur och dum på lillasyster, känns lite som om det är nåt på gång i gen.
Det är synd om Clara som ska få ut för att han mår dåligt.

Nu ska jag klippa klorna på Vilja innan jag lägger mig, det "klickar" när hon går på golven :)

Sov så gott! Kram

Av Catarina - 16 januari 2013 14:08

...intresserad att se det lösenords skyddade inlägget får lämna kommentar här och mailadress så mailar jag lösenordet, jag vill inte att "alla" ska kunna se hur hemsk jag ser ut nu, jag har skrivit och lagt ut bilder om Rocasean som slagit bakut i mitt ansiktet!

 

Kramar Catarina

Av Catarina - 16 januari 2013 14:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Catarina - 16 januari 2013 08:43

Jag trodde vi fått in magsjukan i huset! Gabriel kom hem från skolan i går förmiddag med magont. Men det var nåt annat som tur var, han sa redan på morgonen att han inte ville till skolan och att han hade ont i magen.
När han sen kom hem så mådde han bra direkt! Hmmm jag undrar lite...
Jag vill inte tro att han fejkar, men det här har hänt flera gånger nu. Kan vara nåt som oroar honom i skolan?
Jag hoppas att vi kommer på en lösning snart.
Han hade med sig matteboken hem och räknade och räknade, han tyckte det var jättekul och vips så hade han gjort ut den! Han var superstolt och undrade vad fröken skulle säga nästa dag då han kom med boken till skolan :)


I går kväll hjälpte Gabriel mig att sätta upp gardinerna i köket, han var jätteduktig! Så nu är det jättefint där, bara vardagsrummet kvar nu då. Hade velat haft nya där, har haft samma över sex år. Lite trist!


När jag vaknade i dag så kan jag inte röra ena armbågen i vissa lägen :( kan tex. inte klä på mig, men d gör inte så jättemycket då jag har min underbara morgonrock :) men irriterande att inte kunna göra vissa saker.


Ha en bra dag! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards