Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Catarina - 11 januari 2013 22:40

Vi har haft en helmysig eftermiddag, jag och barnen.
Gabriel var så lycklig och stolt när han kom hem idag :) Han hade simmat hela kortsidan på bassängen! Sååå stolt är jag. Fröken hade filmat och skickade till mig så att jag fick se och det var så snällt!
Sen hade han även legat på rygg och flytit vilket han tycker är jätte läskigt, så stolt att han gjorde det ändå. Blir kul att åka till badhuset med honom sen så jag får se :)

Vi har haft lite mys och tittat på nötknäpparen tillsammans, Clara tyckte att den var läskig så vi får väl se om hon kommer till oss i natt ;)

Det har inte blivit nån större skillnad för mig än men nu kan jag inte inte titta på tv eller läsa, jag ser dubbelt! Det går skapligt att skriva om jag håller riktigt nära men är jobbigt så jag håller på att få ont i huvudet.
Jag ska ta och vila mina ögon nu genom att inte göra nåt!!

Ha en underbar helg nu! Kramar

Av Catarina - 11 januari 2013 08:39

...snart och sliter mitt hår!
Det blir ju inge bättre, smärtan finns dygnet runt och det enda skillnaden jag märkt är att andningen blivit lättare.
Magen däremot är som en uppblåst badboll och det känns... när ska det ta slut, hade hoppats få vakna idag och kunna känna att nu, nu är det mycket bättre! Nu går det åt rätt håll!

Jag ska väl halvsitta här och titta på alla dammtussar, vissna blommor, barrande julgran och Viljas bedjande blick som bara önskar att få komma ut idag igen ;)

Ha en bra dag! Kram

Av Catarina - 11 januari 2013 02:47

Sitter här och kan inte sova, smärtorna i sidorna är hemska och ligga ner går inte för det blir för tungt att andas då. Jag ser hur klockan tickar och det står inte på förens min klocka ringer och jag ska gå upp.
Jag vill inte väcka mannen heller för han kom hem efter elva och ska jobba i morgon och har långt att köra så han behöver sin sömn.
Jag kan ju vila under dagen när barnen är borta.
Jag får ge den lilla energi jag har på morgonen så dom kommer i väg.

Sov så gott! Kram

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards