Alla inlägg den 23 september 2012

Av Catarina - 23 september 2012 16:46

Jag blir både galen och arg, vem sjutton vill leva så här? Även om jag har haft några "bra" dagar så är det jättejobbigt. Jag vill må bra! Fibron startade i går kväll så det blev inte mycket sömn i natt. Nu tar både lederna och lungorna kål på mig, det värker, sliter och drar och i lungorna känns det som om någon har tryck in en kniv och vid varje andetag så vrids kniven om. Dessutom har jag tungt att andas vilket gör det hela hundra gånger värre. Jag vill göra saker med mina barn. Vi åkte till syster och Indra och fikade lite (syster hade bakat) men efter en stund så var vi tvugna att åka hem för jag klarade inte av smärtan. Typisk då barnen hade jätteroligt!
Mitt liv=inget liv!


I går lånade jag en hårklippnings maskin och klippte både Anders och Gabriel. Det blev bra! Gabriel hade panik för han har bara varit riktigt korthårig en gång förut när han var 2 år och jag har alltid sagt att han passar inte i kort och att han ska ha lite längre för annars försvinner den röda fina färgen som han har mitt uppe på huvudet. Han har varit två färgad sen han var runt två, då dök det mörkröda upp och resten av håret är blont. Men jag ville testa maskinen för det är både ekonomiskt och enkelt.


Ta hand om varandra! Kram





Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards