Alla inlägg den 19 september 2012

Av Catarina - 19 september 2012 22:44

Det har varit riktigt tufft idag, i går kväll var jag så slut att när jag sen kom i säng så hade jag så ont att jag inte kunde sova. Klockan ringde som vanligt 6.10 och det var knappt jag orkade ta mig ur sängen. 

När barnen åkt till skola och dagis så satt jag bara, ville bara gråta då jag visste hur mycket tvätt jag hade att ta reda på. Både torr, blöt och otvättad.

Som tur var! om man nu kan kalla det det så kunde jag "bara" tvätta 3 maskiner idag, det finns ingen mer plats i huset att hänga på och jag kan inte köra allt i torktummlaren.

 

Gabriel har fortfarande lite klåda så jag har smort honom med en annan salva som vi fick med. På kvällen fick vi duscha av oss skabb salvan iaf, jag har nu gått i 24 timmar och tyckt jag luktat just skabb! Den salvan luktade INTE gott! Jag hoppas att det var det som klådan beror på nu när jag har lagt ner så mycket arbete. Men det återstår att se.

 

På eftermiddagen sommnade jag i soffan av ren utmattning och det var en sån här vaken-sömn vila. Vet inte om jag kan förklara riktigt men ska försöka.

Jag sover fast jag är vaken, jag hör allt som händer men kan inte vakna, kan inte öppna ögonen, jag är fast i nått drömland. Det är läskigt! Jag vill vakna men kan inte och då börjar mardrömmarna! typ att jag kör bil och håller på att köra av vägen och måste öppna ögonen men kan inte.

 

Nu har jag världens huvudvärk och smärtan i lungorna börjar bli vedervärdig igen, nu kan jag inte gå och lägga mig hur gärna jag än skulle vilja, jag kan inte ta en dusch eller ett bad och lindra smärtan för då blir det för  tungt med andningen. Bara jag går på toaletten så känns det som om jag sprungit ett maraton och jag blir anfådd som en tok och då gör det såklart mera ont :(

 

Ja ja det blir bättre sen, nån annan dag kanske det är bättre!

Nu ska jag sätta mig på golvet och mysa med min underbara Vilja <3

 

Sov så gott! kram

Av Catarina - 19 september 2012 22:04


 

 

Jag tävlar hos mammajersmyr om en valfri Jumpsuit hos chillawear.se 

 

Av Catarina - 19 september 2012 09:44


nu kommer även ni få chansen att köpa ett par skor från footway!!

Tävla om ett presetkort från footway värt 500kr !!


”Jag tävlar om ett presentkort från Footway.se värt 500:-! Tävlingen hittar du hos Zara Wahlberg



♥ Gå in på Footway.se och välj ut dina favoritskor och länka till dessa i kommentaren som ni lämnar under detta inlägg.

♥ Gilla Footway.se och Zara wahlberg  på facebook

♥ Tipsa om tävlingen i din blogg (låna gärna bilden och den kursiva texten här ovan) ELLER länka till tävlingen på facebook

Tävlingen avslutas den 25 september kl 18:00

LYCKA TILL!

 

Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards