Alla inlägg den 11 september 2012

Av Catarina - 11 september 2012 23:07

Jag blir så trött på mig själv, jag mår verkligen dåligt nu och smärtan driver mig till vansinne. Mitt humör är inte ett dugg bättre, jag fräser för minsta lilla, jag är ledsen, sorgsen, utbrott orkar jag inte då energin är slut.
En kväll här så trodde jag faktiskt att min kropp skulle gå sönder av smärtan och då önskade jag faktiskt att jag skulle somna och aldrig behöva vakna igen. En fruktansvärd tanke så här i efterhand och något som jag varit så rädd för då det faktiskt hänt såna som har samma sjukdom som jag.

Men när det gör så ont och har gjort ont i flera veckor nu så tappar jag mig själv och orkar inte riktigt kämpa utan ger upp mig själv helt. Det enda jag bryr mig om är barnen! Resten som tvätt, disk, man ;) osv finns ingen energi till så man kan säga att min stackars man jobbar heltid på jobbet och heltid hemma. Det ger mig så dåligt samvete och jag känner mig som slöaste, lataste människan på jorden. Men jag vet att om det vore tvärtom så skulle jag göra samma sak utan att tänka så.
Det heter ju i lust och nöd!

Jah hoppas att jag får kraft nånstans i från så jag orkar att ringa och beställa tid för ett läkar besök. Det är ingen ide att åka in akut för då pumpar dom mig full i morfin och in i magnetröntgen. Har varit i maskinen så många gånger nu att det finns en risk för min hälsa, det står till och med i min journal att det får bara ske i absoluta nödfall. Dessutom ställer jag till problem hemma då min man inte kan jobba då han ju jobbar skift och ekonomiskt är det en katastrof men sen mår mina barn så dåligt och blir rädda och det är inte värt det. Jag vet när jag MÅSTE åka in och det är när jag absolut inte kan andas, smärtorna har jag lärt mig att klara av men såklart finns en gräns där med.
Jag hoppas verkligen att jag snart får bli människa igen och det vore så underbart om jag kunde få ha lite tur i livet nångång!

Ta hand om varandra! Kram



Presentation

  Jag är en 39 årig 5 barns mamma

Translate

Gästbok

Buzzador

 

Jag väntar på en ny kampanj

 

Arkiv

Frågeruta

20 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bloggar jag följer

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS

Fler besökare till bloggen

Bloggportalen

Allmänt

Skapa flashcards